Alcoolul biruit de sângele lui Iisus!

În dimineața aceasta, am avut bucuria să iau parte la un eveniment cu mare însemnătate pentru mine, pentru familia mea, dar mai ales pentru vărul meu, Ghiță Rîpan.

Vă voi povesti, în câteva rânduri, despre cine este vărul meu. Este un tânăr care s-a luptat mulți ani de zile cu dependența de alcool. Un tânăr pe care l-am reîntâlnit după mult timp, în iarna lui 2018, într-un spital de psihiatrie, tot din cauza alcoolului. A urmat apoi, ca tot din cauza alcoolului, să i se amputeze din degetele de la picioare, pentru că beat fiind, a dormit în ger, fără căldură. Fiecare zi era pentru vărul meu Ghiță aproape la fel, pleca din casă dimineața cu un singur scop, acela de a face rost de bani pentru băutură. Cutreiera ulițele satului cerând aproape din poartă în poartă bani, unii din milă îi dădeau, alții deja sătui, îl alungau. Spuneau unii din săteni „păcat de el, băiat tânăr și muncitor, dar uite ce a făcut rachiul din el…”

Au fost mulți cei care l-au ajutat într-un fel sau altul. Rudele noastre l-au ajutat, ba cu un loc de muncă, ba cu bani, ba cu una, ba cu alta, încercând să îl îndepărteze de dependența care îi măcină viața. Din păcate, nimic din tot ce au făcut oamenii bine intenționați nu a funcționat.

Printr-o împrejurare fericită (așa cum numai Dumnezeu știe să le potrivească) Ghiță Rîpan ajunge la Centrul Creștin „Teen Challenge” România. Acolo, unde după mai multe momente de ezitare, a hotărât să rămână. La început a promis că se va ține de program, dar că va sta doar trei luni, după cele trei luni a zis că va mai sta trei, apoi a înțeles că tot ce se întâmplă acolo este spre binele lui și a continuat.

Astăzi, după un an și câteva luni bune de când este la acel Centru, Ghiță Rîpan nu arată bine doar la exterior, ci și la interior. Mă refer la faptul că inima și mintea lui sunt complet schimbate față de atunci când se afla sub puterea demonică a alcoolului.

Biblia spune că fiecare este robul lucrului de care este biruit ( 2 Petru). Cu siguranță Ghiță era biruit de alcool. Tot Biblia zice că Iisus Hristos este cel care poate dezlega pe orice om de orice patimă sau viciu.
Cred acest lucru! Am văzut mulți oameni transformați de dragostea lui Dumnezeu pentru ei. Astăzi mi-a fost dat să mai vad o dată miracolul transformării în verișorul meu. Vă spuneam mai sus despre un eveniment, tot astăzi Ghiță la mărturisit pe Iisus Hristos ca Domn și Mantuitor în apa botezului, așa cum zice Scriptura în deplină cunoștință de cauză.

Rețineți că nu există dependență, viciu, patimă, din care Iisus Hristos să nu aibă puterea să ridice pe cel care strigă după ajutor.

Dumnezeu să îl binecuvânteze pe Ghiță! Să fie statornic pe acest drum nou și să aibă puterea să fie un exemplu pentru a-i ajuta și pe alții care au probleme cu dependența de alcool.

Un gând despre „Alcoolul biruit de sângele lui Iisus!

  1. A republicat asta pe Suceava Evanghelica și a comentat:
    Ghiță Ignat a ales să scrie despre o minune care presupune schimbarea totală a unei persoane care nu se putea salva singură din valurile alcoolului. Și de această dată mesajul lui Ghiță are o componentă personală care conturează mărturia.

    Apreciază

Lasă un răspuns